موسسه جوانه های امید و نشاط راستین

موسسه پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای اجتماعی با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی استان کرمانشاه

موسسه جوانه های امید و نشاط راستین

موسسه پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای اجتماعی با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی استان کرمانشاه

نویسندگان
آخرین نظرات
  • ۱۰ اسفند ۰۱، ۰۴:۰۳ - سجاد بختیاری نژاد
    عالیه
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۵۵

مدیریت مورد

گزارش طرح مدیریت مورد موسسه جوانه های امید و نشاط راستین

مدیریت مورد فرایندی هماهنگ جهت سنجش، برنامه ریزی، تسهیل گری، ارایه خدمات، ارزیابی و حمایت در زمینه ارایه امکانات و خدمات اولیه و اساسی  به افراد و خانواده هااز طریق وصل گروه هدف به منابع در دسترس به منظور بهبود کیفیت زندگی دریافت کنندگان خدمات می باشد.

روند اجرایی فرایند مدیریت مورد در استان کرمانشاه به شرح ذیل می باشد.

تعداد کل پرونده های ارجاع داده شده به موسسه جوانه های امید و نشاط راستین 70 پرونده می باشد که تا تاریخ 10/10/97 تعداد 50 مددجو ترخیص شده و 20 مددجوی دیگر در حال ترخیص می باشند.

ااقدامات صورت گرفته برای مددجویان در قالب پانزده عنوان به شرح زیر صورت گرفته است.

تعداد 70 مورد مصاحبه اولیه انجام گردیده که 700مورد بازدید منزل برای مددجویان ترخیص شده صورت گرفته است.از این تعداد 56 نفر به کانون خانواده بازگشتند. 8 نفر به مراکز TC  و شلتر ارجاع داده شده. 105 نفر جهت دریافت متادون به مراکز MMT در چهار دوره درمانی ارجاع داده شده اند. تعداد 50 نفر جهت حرفه آموزی به سازمان فنی و حرفه ای و کاریابی به دوره توانمندسازی شغلی و حرفه آموزی معرفی گردیدند. 66 نفر جهت دریافت اوراق هویتی (شناسنامه و کارت ملی) به ثبت احوال معرفی و تعداد  52 نفر  موفق به دریافت مدارک شده اند و 38 نفر برای دریافت حمایت های اقتصادی به کمیته امداد معرفی گردیدند که تنها 2 نفر مورد تایید کمیته بودند از این دو نفر یک نفر در نوبت وام قرار گرفت و یک نفر هم به صورت موردی 300 هزاز تومان دریافت کرده . 5 نفر نیازمند خدمات پزشکی و 62 نفر برای دریافت دفترچه سلامت معرفی شده اند. 10 نفر از افرادی که شروع به مصرف مجدد داشته اند و دوباره به کمپ ارجاع داده شده اند و مابقی به جلسات NA معرفی گردیدند. 500 مورد مشاوره انگیزشی جهت ماندن در فرایند درمان و 700 مورد پیگیری و مشاوره تلفنی با مددجویان ترخیص شده و خانواده آن ها صورت گرفته است.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۲
سجاد بختیاری نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی